سفارش اینترنتی پستی آنلاین پیامکی تلفنی لمینت متحرک دندان سو اسمایل در خانه

سفارش اینترنتی پستی آنلاین پیامکی تلفنی لمینت متحرک دندان سو اسمایل در خانه

لمینت متحرک دندان دو فک خرید کامپوزیت متحرک دندان ترواسمایل چیست اسنپ اسمایل در داروخانه

لمینت متحرک دندان این ورزها بسیار ترند شده است نظرات در مورد لمینت متحرک دندان  هم نظرات مثبتی خریداران را در پی دارد و هم نظرات منفی برخی ها موفق به انجام قالب گیری و برخی هم نا موفق بوده اند اما چرا برخی میتوانند قالب گیری را درست انجام دهند ولی برخی خیر که ما میخواهیم در این مقاله بی پرده با شما سخن بگوییم .

 

متاسفانه در برخی سایت ها و پیچ ها شاهد هتسم افراد سودجو تبلیغاتی غلط از این محصول به نمایش میگذارید که مثلا میتوان به لمینت بساز در چند ثانیه اشاره کرد که این اصلا درست نمیباشد بلکه برای ساخت لیمنت باید ساعت ها وقت بگذارید و حتی بعد ساخت لمینت و پایان قاب گیری باید ایرادات ظاهری دندان را برطرف نمود مثلا با چاقو یا یقچی و لوازم این چنینی که برخی افراد بخاطر این نوع تبلیغات لمینت متحرک را تهیه میکنند و بدون هیچ اموزشی شروع به قالب گیری مینمایند که طبیعتا به نتیجه درستی نخواهند رسید.علاوه بر این، ما نگران مشکلاتی مانند فاصله بین دندان ها، نامنظم بودن، کوتاهی و بلندی دندان ها هستیم و به دلیل هزینه بالای پزشکی و خطر استفاده از مواد نامناسب نگرانی های خود را از بین ببرید، با ما همراه باشید و محصول جدید و بسیار خاص اسنپ لمینت را که این بار در آماده کرده ایم از دست ندهید.

 

آموزش قالب گیری لمینت متحرک در خانه + نکات طلایی طبیعی شدن لمینت

 

 

اگر نمی‌خواهید برای لکه‌ها و پلاک‌ها به دندانپزشک مراجعه کنید و می‌خواهید این مشکل را در سریع‌ترین راه حل کنید، بهترین گزینه استفاده از لمینت یا قالب برای اسنپ روی لبخند، مانند روکش‌های دندانی است. ساخته شده از مواد درجه یک بهداشتی و مرغوب، کاملا نازک اما بادوام است، بنابراین می توان آن را به طور کامل بر روی دندان های دوتایی فرد نصب کرد و ظاهری بسیار زیبا و شفاف به دندان های فرد داد.

 

 لمینت متحرک دندان

 

 

آموزش قالب گیری لمینت متحرک چگونه باید باشد : 

قالب گیری لمینت دندان بسیار حساس است و شما باید با دقت خمیر قالب گیری که از جنس صمغی رزینی است را با با جوش نرم نمایید دقت نمایید اگر خمیر قالب گیری به دقت نرم نشود و یا حتی به درستی در فک قرار نگیرد قالب دندان شما شکل نخواهد گرفت پس با دقت کافی این کار را انجام دهید بعد این  که مطمئن شدید که خمیر نرم شد ان را با دست تمیز بردارید و در داخل قالب به ارامی پخش نمایید وقتی کامل روی حفره قالب سفید رنگ قرار دادید بعد روی فک خود با فشار قرار دهید تا زمانی که حس کنید قالب شکل گرفته است بعد این که قالب شکل گرفت به ارامی لمینت متحرک دندان از فک خود خارج نمایید دقت نمایید بعد خارج شدن دندان لمینت شما ممکن است ایراداتی داشته باشد که شما باید با چاقو و قیچی ان را رفع نماییدالبته سعی کنی قبل این که دستی ایرادات را رفع نمایید بسیار دقت نمایید و دستتان هم نلرزد بعد پایان کار ان را در اب سرد قرار دهید تا کاملا سفت شود  .

 

 

آموزش قالب گیری لمینت متحرک در خانه + نکات طلایی طبیعی شدن لمینت

 

 لمینت متحرک دندان از کجا بخریم :

لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل در فروشگاهای اینترنتی یا داروخانه ها و حتی لوازم بهداشتی ارایشی یافت خواهد شد اما شما میتوانید از این سایت هم خرید نمایید و هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید. اگر نمیدانید قیمت اسنپ آن اسمایل چند است باید بگوییم حدود 100 هزار تومان شروع میشود و بستگی به فروشنده دارد این محصول دارای دو برند True Smile و Snap on Smile با قیمت های متفاوت می باشد. در قسمت بعدی می توانید نوع برند مورد نظر خود را انتخاب کنید. ابتدا تعداد برندهای مورد نظر خود را مشخص کنید و سپس دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید. همچنین دو نوع برند 'Smile on Smile' وجود دارد

 

 

لمینت متحرک دندان

 

 

اگر قالب گیری موفقیت آمیز نبود چیکار کنیم :

 معمولا برای بار اول هیچ کس نمیتواند لمینت خود را بسازد چون طبیعی هم میباشد چون شما میخواهید برای بار اول این کار را انجام دهید فرض کنید میخواهید برای بار اول برای خود یک خمیر نانوایی  تهیه نمایید و خود نان بپزید بدون شک برای بار اول نمیتوانید این محصول هم همین طور است با دفعات قالب گیری شما میتوانید برای خود بهترین لمینت را بسازید و اگر موفق نبوده اید خمیر را دوباره در اب جوش قرار دهید و مراحل را تکرار نمایید اما قبل هر چیزی کلیپ های تصویری اموزشی را مشاده نمایید.

 

 

لمینت متحرک دندان

 

 

چیکار کنیم بعد قالب گیری لمینت دندان واقعی تر شود :

توجع نمایید بعد این که قالب گیری دندان انجام شده حتما با یک سوزن یا چاقو مناسب خطوط بین دندان را ایجاد نمایید چون هر چقد خطوط دندان بهتر شود یا همان فرو رفتگی های بین دندان به درستی اجاد شود دندان شما طبیعی تر خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mahnaz ? تاريخ: شنبه 13 آذر 1400برچسب:لمینت متحرک در خانه با مواد طبیعی, ? موضوع: <-CategoryName-> ?